preskoči na sadržaj

Gospodarska škola Varaždin

Creating cross-sectoral connections to support sustainable recovery

Nastavnice Gospodarske škole Varaždin u sklopu AEHT-e i projekta ReCeZa – Regionalni centar Zabok, sudjelovale su na međunarodnom webinaru pod nazivom „Stvaranje međusektorskih veza za potporu održivom oporavku“.

Događaj engleskog naziva „Creating cross-sectoral connections to support sustainable recovery“ je organizirao Internacionalni institut gastronomije, kulture, umjetnosti i turizma – IGCAT, a domaćin je bila Slovenska turistička zajednica. Webinar se održavao 18. i 19. svibnja 2021. godine.

Webinar je istraživao izazove i mogućnosti koje proizlaze iz krize Covid-19 za izgradnju jačih, boljih i održivijih sektora putovanja, turizma, ugostiteljstva i kulture širom Europe. Omogućujući međusektorski dijalog, webinar je ugostio dobru praksu nagrađenih kandidatkinja i potencijalnih europskih gastronomskih regija o provedbi programa oporavka.

Svaki dan započeo je općim sastankom iznoseći stavove glavnih govornika, nakon čega su slijedile manje rasprave ključnih skupina koje su uključivale više suradnika.

Na webinaru su sudjelovale nastavnice Nataša Roginek, Željka Bačan, Marina Šipek i Jelena Erent.

   

Dođi na GOŠK Varaždin!

  Ul. Božene Plazzeriano 4, Varaždin

 
Kontaktirajte nas

Tajništvo

 +385 42 492 272

 gospodarska@ss-gospodarska-vz.skole.hr

 

 

Facebook stranica GOŠK    

 

 
AKTUALNO

 

 
ŠKOLSKE NOVINE

 

 

 
 

 

 

Njemački otvara mnoga vrata

 
 

 

 

 

 
 
DRŽAVNA MATURA

 
KAMO NA FAKS?

 

 

 

Na priloženoj slici potražite školsku knjižnicu
Gospodarske škole!!!

 
Virtualna knjižnica Gospodarske škole Varaždin

 

 

 

 
Anketa
Sudjelujem u projektu Tulum s(l)ova?



 

 
 > ReCeZa  > Izvješće o projektnim aktivnostima  > Creating cross-sectoral connections to support sustainable recovery
CMS za škole logo
Gospodarska škola Varaždin / Božene Plazzeriano 4, HR-42000 Varaždin / ss-gospodarska-vz.skole.hr / gospodarska@ss-gospodarska-vz.skole.hr
preskoči na navigaciju