Izvješće o projektnim aktivnostima REGIONALNI CENTAR KOMPETENCIJA U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU
Cilj uspostave Regionalnog centra kompetencija za turizam i ugostiteljstvo jest razvoj ljudskih potencijala na području cijele RH i to kroz poboljšanje kvalitete pružanja turističko-ugostiteljskih usluga, unapređenje vještina polaznika edukacija iz područja turizma i ugostiteljstva te unapređenje vještina ljudskih resursa kroz sustav cjeloživotnog učenja. Korisnici Regionalnog centra kompetencija za turizam i ugostiteljstvo su:
- Nastavnici srednjoškolskih obrazovnih institucija i profesori fakultetskih ustanova i institucija
- Učenici, studenti i mentori u ugostiteljsko-turističkim gospodarskim subjektima
- Nezaposlene osobe koje žele prekvalifikaciju i dokvalifikaciju za zanimanja u turizmu i ugostiteljstvu
- Zaposlene osobe koje traže stručna usavršavanja za zanimanja u turizmu i ugostiteljstvu
- Zaposlene osobe u javnom sektoru povezanom sa turizmom i ugostiteljstvom
- Osobe koje žele dodatne edukacije iz sektora ugostiteljstva u slobodno vrijeme (hobisti)
S obzirom na cjelokupnu situaciju koja nas okružuje, projektne aktivnosti su malo usporene. Usprkos situaciji, poštivajući epidemiološke mjere, nositelj projekta Srednja škola Zabok je prošli tjedan uspjela organizirati i provesti prve edukacije za nastavnike vlastite ustanove, ali i partnerskih institucija Srednje škole Prelog, Gospodarske škole Varaždin i Turističko-ugostiteljske i prehrambene škole Bjelovar. Edukacije/radionice su se provodile svaki dan u dvije grupe, tako da su prvi dan u ponedjeljak 11. siječnja na radionicama sudjelovali nastavnici iz Gospodarske škole Varaždin, te nastavnici partnerskih projektnih škola iz Preloga i Bjelovara, a od utoraka do petka radionicama su nazočili domaćini, tj. svi nastavnici i profesori SŠ Zabok. Ukupno je na radionicama sudjelovalo 20 nastavnika iz partnerskih škola i 60 polaznika iz SŠ Zabok.
Naime, partnerska Udruga UNUO - koja se bavi kreativnim osposobljavanjem osoba s invaliditetom za ugostiteljstvo, a u sklopu projektnih aktivnosti pripremila je ciklus predavanja i radionica o vrstama invaliditeta te o načinima komunikacije i poučavanja učenika s invaliditetom. Tijekom predavanja poseban je naglasak bio na važnosti inkluzije u radu s učenicima sa poteškoćama, primjenjujući primjere dobre prakse iz vlastitog iskustva, a na dobrobit i tih učenika kako bi se i oni mogli jednako dobro uključivati i razvijati radne vještine kroz nastavne procese. Za pravilnu inkluziju djece s određenim teškoćama i preprekama važna je sinergija svih dionika u odgojno-obrazovnom procesu, počevši od pojedinaca i roditelja, nastavnika i stručnih suradnika u školi, ali naravno i cjelokupne društvene zajednice. Edukacijom su obuhvaćena razna područja invaliditeta, od oštećenja sluha i vida do tjelesnog invaliditeta. Na taj način dobili smo uvid koliko i mi nastavnici možemo pomoći svakom djetetu da se pravilno razvija, socijalizira, stekne samopouzdanje, bude prihvaćeno od vršnjaka i zajednice te da na taj način postane zadovoljan pojedinac i dobar radnik u ugostiteljstvu ili turizmu što je krajnji cilj.
« Ožujak 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |