Učenici 4.g razreda, Anja Novak, Ana Strelec, Tamara Goričan, Svea Chiara Lebinac, Petar Ivanušec i Mea Morena Bregović, te njihova profesorica njemačkog jezika, Melanija Klarić, volontirali su prodajući časopis Ulične svjetiljke, koji ima za cilj pružiti podršku i podizanje svijesti o situaciji beskućnika u našem društvu. Volontiranje je moćan alat za stvaranje boljeg društva. Kroz volontiranje, pojedinci imaju priliku ne samo pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija već i razviti važne životne vještine kao što su komunikacija, organizacijske sposobnosti i timski rad. No, najvažniji aspekt je empatija, sposobnost da se stavimo u cipele drugih, da razumijemo njihove potrebe i da im pružimo podršku u teškim trenucima.
U ovom projektu, učenici su pokazali iznimnu predanost i želju za pomaganjem, prodajući časopis koji sadrži priče, intervjue i informacije o životu beskućnika, njihovim potrebama, te inicijativama i organizacijama koje rade na njihovoj pomoći. Časopis također sadrži članke o tome kako se lokalna zajednica može angažirati i pomoći onima koji nemaju dom. Beskućnici su često zanemareni i marginalizirani članovi društva. Život na ulici donosi mnoge izazove, od osnovnih ljudskih potreba poput hrane i skloništa, do mentalnih i emocionalnih poteškoća koje proizlaze iz stalnog stresa i nesigurnosti. Časopis „Ulične Svjetiljke“ nije samo medij, već i poziv na akciju , poziv na zajedništvo, poštovanje i brigu prema onima koji su najranjiviji među nama. Empatija je srž volontiranja. Pomoć ljudima u potrebi počinje od razumijevanja njihove situacije i osjećanja njihove boli. Učenici 4.g razreda pokazali su kako , kroz kreativnost i angažman, mogu uputiti snažnu poruku suosjećanja i brige za druge.
Časopis „Ulične Svjetiljke“ je rezultat truda, kreativnosti i želje za pozitivnim utjecajem na zajednicu.
Nadamo se da će ovaj projekt inspirirati mnoge druge da se uključe u slične inicijative i da se svakodnevno podupire razvoj empatije i brige za one kojima je pomoć najpotrebnija.
Tekst napisala: Melanija Klarić, prof. njem. i franc. jez. i knjiž.







