2018-11-26 08:40:50

Europski tjedan strukovnog obrazovanja (European vet week) obilježen u Gospodarskoj školi Varaždin

Sa ciljem ukazivanja na važnost strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, Europska komisija, u suradnji s Europskim centrom za razvoj strukovnog obrazovanja (CEDEFOP) i Europskom zakladom za stručnu izobrazbu (European Training Foundation), organizirala je Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju od 5. - 9. studenog o. g.  Tako se Gospodarska škola Varaždin po treći put uključila u obilježavanje ranije spomenutog. Tijekom  tjedna  učenicima se promoviralo strukovno obrazovanje kao prvi izbor u obrazovanju te predstavila pozitivna iskustva i mogućnosti u sklopu istog. Cilj je bio inspirirati i potaknuti sve na otkrivanje i upotrebu vlastitog talenta kroz visokokvalitetne programe strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, koji su odskočna „daska“ za uspješne karijere.

Gospodarska škola Varaždin  uključila se u navedeno događanje s dvije aktivnosti i to:

1 .Primjer dobre prakse - poslovno savjetovanje - Avus d.o.o. Radionica „Komunikacija i prodaja različitim generacijama“

 

Predavanje i radionicu "Komunikacija i prodaja različitim organizacijama" održala je mr.sc. Asja Lajtman Bosilj, dipl. oec. Predstavila je tvrtku Avus - centar poslovne edukacije kao primjer vlastitog biznisa čije su aktivnosti kod klijenata (djelatnici banke, prodavači, ekonomisti, komercijalisti) fokusirane na razvijanje prodajnih, komunikacijskih, prezentacijskih i pregovaračkih vještina kao važan dio strukovnog obrazovanja. Učenici su imali mogućnost upoznati primjer dobre prakse, povezati teoriju i praksu uz mogućnost dobivanja mnogih informacija vezanih uz struku.


2. Primjer dobre prakse – Izrada marketing plana – Gumiimpex – GRP d.d.

Predavanje na temu „Izrada marketinškog plana“ održala je voditeljica marketinškog odjela tvrtke Gumiimpex d. d. gđica Lucija Šavor, mag. oec.

Učenike je upoznala s definicijom, vrstama i elementima marketinškog plana te konkretnom izradom marketinškog plana za Sajam IFAT 2018. tvrtke Gumiimpex d. d.

Učenici su imali mogućnost upoznati primjer dobre prakse, povezati teoriju i praksu te uvidjeti važnost strukovnog obrazovanja kod izrade marketinškog plana (kao jedan od bitnijih zadataka odjela Marketing u svakoj tvrtci) u okviru sektora: Ekonomija, trgovina i poslovna administracija; zanimanje: ekonomist i komercijalist. 


Gospodarska škola Varaždin