preskoči na sadržaj

Gospodarska škola Varaždin

 > NASLOVNICA
VIJESTI I DOGAĐAJI

Europski tjedan strukovnog obrazovanja (European vet week) obilježen u Gospodarskoj školi Varaždin

Autor: Vjekoslav Mauriček, 26. 11. 2018.

Sa ciljem ukazivanja na važnost strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, Europska komisija, u suradnji s Europskim centrom za razvoj strukovnog obrazovanja (CEDEFOP) i Europskom zakladom za stručnu izobrazbu (European Training Foundation), organizirala je Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju od 5. - 9. studenog o. g.  Tako se Gospodarska škola Varaždin po treći put uključila u obilježavanje ranije spomenutog. Tijekom  tjedna  učenicima se promoviralo strukovno obrazovanje kao prvi izbor u obrazovanju te predstavila pozitivna iskustva i mogućnosti u sklopu istog. Cilj je bio inspirirati i potaknuti sve na otkrivanje i upotrebu vlastitog talenta kroz visokokvalitetne programe strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, koji su odskočna „daska“ za uspješne karijere.

Gospodarska škola Varaždin  uključila se u navedeno događanje s dvije aktivnosti i to:

1 .Primjer dobre prakse - poslovno savjetovanje - Avus d.o.o. Radionica „Komunikacija i prodaja različitim generacijama“

 

Predavanje i radionicu "Komunikacija i prodaja različitim organizacijama" održala je mr.sc. Asja Lajtman Bosilj, dipl. oec. Predstavila je tvrtku Avus - centar poslovne edukacije kao primjer vlastitog biznisa čije su aktivnosti kod klijenata (djelatnici banke, prodavači, ekonomisti, komercijalisti) fokusirane na razvijanje prodajnih, komunikacijskih, prezentacijskih i pregovaračkih vještina kao važan dio strukovnog obrazovanja. Učenici su imali mogućnost upoznati primjer dobre prakse, povezati teoriju i praksu uz mogućnost dobivanja mnogih informacija vezanih uz struku.


2. Primjer dobre prakse – Izrada marketing plana – Gumiimpex – GRP d.d.

Predavanje na temu „Izrada marketinškog plana“ održala je voditeljica marketinškog odjela tvrtke Gumiimpex d. d. gđica Lucija Šavor, mag. oec.

Učenike je upoznala s definicijom, vrstama i elementima marketinškog plana te konkretnom izradom marketinškog plana za Sajam IFAT 2018. tvrtke Gumiimpex d. d.

Učenici su imali mogućnost upoznati primjer dobre prakse, povezati teoriju i praksu te uvidjeti važnost strukovnog obrazovanja kod izrade marketinškog plana (kao jedan od bitnijih zadataka odjela Marketing u svakoj tvrtci) u okviru sektora: Ekonomija, trgovina i poslovna administracija; zanimanje: ekonomist i komercijalist. 








Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
DRŽAVNA MATURA
 
KAMO NA FAKS?

 
HOSPITALITY NETWORK

 
Projekt CRISS

 
TALENT SHOW

 
Korisni linkovi
 
Anketa
Sudjelujem u projektu Tulum s(l)ova?



 
 > NASLOVNICA
CMS za škole logo
Gospodarska škola Varaždin / Božene Plazzeriano 4, HR-42000 Varaždin / ss-gospodarska-vz.skole.hr / gospodarska@ss-gospodarska-vz.skole.hr
preskoči na navigaciju